This is it, wish me luck!

Denna dag vill jag radera ur huvudet!
Och jag skojar inte när jag säger att jag vill bli förtidspensionerad!
Jag vet ärligt talat inte hur många mer sånna här dagar jag pallar!
Alla går med kuvad rygg, släpar fötterna i rask takt och har tomma blickar.
Detta är inte kul längre?
Men trots allt detta så har jag fått mycket bra feedback på senaste tiden.
Och det är väl det som håller mig kvar i guess?
Våran HR va inne häromdagen och jag vart presenterad.
"Nina är resurs, väldigt duktig, har vart VM, vill härifrån och bli VM"
Haha.. tack Helena!
Vet dock inte om jag är redo för VM här uppe.
Men är man nånsin det?
Ta mig till västermalmsgallerian tack! 5 Minuter till jobbet vore ganska mkt guld!

Helgen är här imorrn, och jag är så nyfiken på den!
Som vanligt har jag bokat in 10 saker för mycket.
Men jag mååste bara lösa det!

Sen är det vardag igen.. I en vecka.
För sen har jag min så efterlängtade semester!
+ att jag får besök redan i nästa helg av min underbara, för vi ska till Kphm!
jag tror inte att det kan bli mycket bättre än så?

Kommentarer
Postat av: madeleine

mm ja behöver lite "kan de inte bli bättre än så".

Ja känner mig lite ensam? inte ens mamma kan fylla den känslan just nu. som att ja saknar nån:S

2010-06-10 @ 22:35:17
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0