I told you, it´s you.

Min helg har vart underbar.. HELT jävla underbar♥
Familjen min är underbar.
Min lillebror är det bästa människa jag vet!
Jag träffade min underbara Gudson, som är det finaste jag vet!
Och bengan, som är så vacker med sin lilla mage.
Och så träffade jag Alexander .
Vi hade världens bästa lördag.
Hur kunde jag inte se hur underbar han är innan?

När jag låg i hans armar, när han tittade på mig, när vi skrattade tillsammans.
Han får mig att känna mig som världens vackraste, som världens tryggaste.
Nu kan jag bara gå och vänta.
Jag är på väg att slita av mig håret redan nu..
Så början på den här semestern kanske bara blir en plåga?

Jag är kär..


Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars?
I could really use a wish right now
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0