det kunde blivit så bra

Nu är det inte långt kvar.
Lkpg nästa helg. Träffa familjen och vänner.
Har kanske egentligen ingen lust att gå längre ut än till trädgården hemma i ekängen.
Finns så mkt man inte vill se utanför..
Men lite vin på torget är ett måste!

Sen är det bara en vecka kvar till semestern! Jippie!
Jag kan nog inte beskriva hur underbart det känns . .

Fast nånting fattas..
Vi som skulle  . . . . .

JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG PÅ MIG SJÄLV..

Varför måste någonting försvinna för att man ska
inse hur mycket man vill ha det?

"jag är bra, jag vill visa dig hur bra jag är, snälla ge mig bara en chans till"
Trots att han gått vidare för längesen. Är det där dom tankarna som rullar i huvudet.

Men, jag fick iaf veta att jag kan få känslor för någon, att jag inte är helt känslokall.

Känslan av att bli bortvald, att han faktiskt tyckte om mig, men sen tappade det.
Det är det som svider allra mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0